مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-27اقتصادي

تجهیز 27 نقطه پرحادثه گیلان به سیستم روشنایی جدید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از پیگیری اجرای سیستم روشنایی جدید در 27 نقطه پرحادثه استان خبر داد و گفت: محور رشت چابکسر تا پایان آیان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از پیگیری اجرای سیستم روشنایی جدید در 27 نقطه پرحادثه استان خبر داد و گفت: محور رشت چابکسر تا پایان آیان به بهره برداری می رسد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از پیگیری اجرای سیستم روشنایی جدید در نقاط پرحادثه استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: 27 نقطه پرحادثه استان گیلان با سیستم روشنایی جدید تجهیز می شوند.

وی با بیان اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری، اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بر اجرای سیستم های روشنایی در نقاط پرحادثه است که تاثیر مهمی در کاهش تصادفات دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تصریح کرد: در راستای رفع نقاط پرحادثه، اجرای پروژه روشنایی در محورهای رشت - چابکسر(هشت نقطه)، فومن - سراوان(10 نقطه) و مسیر غرب استان(9 نقطه) را در دست اقدام داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 27 نقطه پرحادثه گیلان به سیستم روشنایی جدید

تجهیز 27 نقطه پرحادثه گیلان به سیستم روشنایی جدید