مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-27بين الملل

30 درصد جمهوریخواهان خواستار نامزدی ترامپ در انتخابات


یافته های یک نظرسنجی جدید نشان می دهد تنها 30 درصد از جمهوریخواهان آمریکا تمایل دارند دونالد ترامپ بدون داشتن رقیب درون حزبی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه اینترنتی نشریه نیوزویک، یافته های یک نظرسنجی جدید نشان می دهد تنها 30 درصد از جمهوریخواهان آمریکا تمایل دارند دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور بدون داشتن رقیب درون حزبی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود.

این فرضیه ای است که ترامپ در ماه های اخیر بار ها به آن اشاره کرده است.

بر اساس نظرسنجی مؤسسه اِشلان اینسایتس (Echelon Insights) 39 درصد از جمهوریخواهان ترجیح می دهند ترامپ در انتخابات مقدماتی با سایر نامزد ها رقابت کند، این در حالی است که 22 درصد ترجیح می دهند رییس جمهور سابق آمریکا اصلاً در انتخابات 2024 ثبت نام نکند.

یافته های به دست آمده نتیجه این پرسش در نظرسنجی است که در آن از پاسخ گویان سوال شد: ترجیح می دهید در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه در سال 2024، کدام یک از موارد زیر را ببینید؟ به علاوه، در این نظرسنجی از شرکت کنندگان با هویت جمهوریخواه سوال شد: اگر انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه در سال 2024، همین امروز برگزار می شد و شما مجبور به انتخاب بودید، به چه کسی رای می دادید؟ تنها 40 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد جمهوریخواهان خواستار نامزدی ترامپ در انتخابات

30 درصد جمهوریخواهان خواستار نامزدی ترامپ در انتخابات