مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-27فناوري

قطعی اینترنت مانع اجرای 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترونیکی


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلاتی که مانع اجرای 100 درصدی این طرح شده را پهنای باند و قطعی های مکرر اینترنت است.

- جلال جهان نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح نسخه نویسی الکترونیک یکی از دستاوردهای مطلوبی بوده که دو سال از آغاز آن می گذرد و با اجرای این طرح، از لحاظ هزینه، سلامتی بیماران و دسترسی عادلانه اقشار جامعه به خدمات، قابل توجه است.

وی یکی از مشکلاتی که مانع اجرای 100 درصدی این طرح شده را پهنای باند و قطعی های مکرر اینترنت خواند و گفت: باتوجه به اینکه نسخه نویسی به سرعت در حال توسعه در تمام نقاط کشور است، قطعا راهکارهایی برای رفع آن لحاظ خواهد شد و در شرایط فعلی نیز  بخش زیادی از پزشکلان، داروخانه ها، درمانگاه ها و کلینیک ها به این سیستم وارد شده اند و در شرف برطرف کردن خطاها هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه پزشک و طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی نسبت به استفاده از نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی یا کاغذی مختار هستند، گفت: هدف ارائه خدمت به بیماران است و برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در انجام خدمت رسانی، انتخاب نوع ویزیت آزاد گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی اینترنت مانع اجرای 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترونیکی

قطعی اینترنت مانع اجرای 100 درصدی طرح نسخه نویسی الکترونیکی