مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-27بين الملل

پیش بینی رییس فایزر درباره پایان همه گیری کرونا


رییس شرکت آمریکایی فایزر روز یکشنبه به وقت محلی پیش بینی کرد که همه گیری بیماری کووید 19 تا یک سال دیگر به پایان خواهد رسید اما سویه های جدید این بیماری ایجاد خواهند شد و همراه ما خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای هیل، آلبرت بورلا افزود: من معتقدم ظرف یک سال به زندگی عادی باز خواهیم گشت و همه گیری به پایان خواهد رسید.

رییس شرکت فایزر در عین حال گفت: پایان همه گیری به این معنی نیست که سویه های کرونا وجود نخواهند داشت یا زدن واکسن غیر ضروری خواهد شد.

وی پیش بینی کرد به احتمال زیاد با ایجاد سویه های جدید کرونا، جهان واکسن هایی تولید خواهد کرد که اثر آن ها یک سال است و کشورها به صورت سالانه جمعیت خود را دوباره واکسینه خواهند کرد.

اما این پیش بینی دقیق نیست و باید منتظر انتشار داده ها باشیم.

استفان بانسل رییس شرکت مدرنا نیز با پیش بینی مشابه اعلام کرده بود که تا نیمه سال آینده باید به اندازه کافی واکسن کرونا وجود داشته باشد تا همه افراد روی زمین بتوانند واکسینه شوند.

این درحالی است که سازمان غذا و داروی آمریکا تصمیم گرفته است که افراد بالای 65 سال در آمریکا و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند دُز سوم واکسن فایزر را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رییس فایزر درباره پایان همه گیری کرونا

پیش بینی رییس فایزر درباره پایان همه گیری کرونا