مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-27بين الملل

برهم صالح: بیش از هر زمانی به عبور از بحران های منطقه خوش بین هستیم


رییس جمهور عراق با تاکید بر این مساله که منطقه به جای قطع روابط به گفتگوی همسایگان نیاز دارد، گفت که بیش از هر زمان دیگری به عبور از بحران ها و اختلاف نظرهای موجود در منطقه خوش بین است.

- رییس جمهور عراق با تاکید بر این مساله که منطقه به جای قطع روابط به گفتگوی همسایگان نیاز دارد، گفت که بیش از هر زمان دیگری به عبور از بحران ها و اختلاف نظرهای موجود در منطقه خوش بین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برهم صالح، رییس جمهور عراق در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان آمریکا اظهار کرد: عراق امن، باثبات و دارای حاکمیت کامل می تواند عرصه ای برای اشتراک منافع اقتصادی، زیرساخت ها، خطوط راه آهن و لوله های انتقال نفت و گاز میان طرف های موثر منطقه از جمله ایران، ترکیه و کشورهای عربی باشد.

صالح در ادامه گفت: تعداد ساکنان عراق در حال حاضر 40 میلیون نفر است و تا سال 2050 به حدود 80 میلیون نفر خواهد رسید و این وضعیت برای هر یک از کشورهای منطقه که شاهد افزایش جمعیت هستند، وجود دارد و اگر روند فعلی درگیری ها در منطقه ادامه یابند، احتمالا این کشورها نیز نمی توانند برای نسل های آینده شغل ایجاد کنند و این مساله برای کشورهایی مانند ایران، اردن و مصر نیز رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم صالح: بیش از هر زمانی به عبور از بحران های منطقه خوش بین هستیم

برهم صالح: بیش از هر زمانی به عبور از بحران های منطقه خوش بین هستیم