مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-27سياسي

غریب آبادی: گزارش آژانس فراتر از موارد توافق شده در بیانیه مشترک است


نماینده کشورمان در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش با ارائه توضیحاتی، بیانیه اخیر آژانس که در آن عدم ایجاد دسترسی ایران به مجتمع تسای کرج مغایر با توافق اخیر آژانس و ایران تلقی شده است را نادرست خواند.

- نماینده کشورمان در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش با ارائه توضیحاتی، بیانیه اخیر آژانس که در آن عدم ایجاد دسترسی ایران به مجتمع تسای کرج مغایر با توافق اخیر آژانس و ایران تلقی شده است را نادرست خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی نماینده کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین در واکنش به ادعای آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر عدم ایجاد دسترسی ایران برای بازرسان آژانس به مجموعه کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ تسای کرج و مغایر بودن این موضوع با توافق اخیر آژانس و ایران، در صفحه توییترش نوشت: عمیقا باعث تاسف است که آژانس پس از 3 حمله تروریستی طی یک سال گذشته در تاسیسات هسته ای ایران، هنوز آن ها را محکوم نکرده است، چنان که طبق قطعنامه های کنفرانس عمومی آژانس و مجمع عمومی سازمان ملل و حتی به خاطر تجهیزات خودش و امنیت بازرسانش و حفاظت از آن ها ملزم به این کار است.

غریب آبادی افزود: بیانیه مشترک رییس سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرکل آژانس در 12 سپتامبر بر مبنای حسن نیت ایران و به منظور تعویض کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: گزارش آژانس فراتر از موارد توافق شده در بیانیه مشترک است

غریب آبادی: گزارش آژانس فراتر از موارد توافق شده در بیانیه مشترک است