مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-27سياسي

جزییات برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران


حجت الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی و هنری به همراه تعدادی از مدیران شهری از میدان امام حسین که محل شروع راهپیمایی جا ماندگان اربعین امسال است، - بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، حجت الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی و هنری درباره مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: با توجه به اینکه امسال مسیر های پیاده رو منتهی به کربلا به دلیل شیوع کرونا نیمه مسدود شده اند،مردم و شهروندان تهرانی به صورت طبیعی و از باب حدیثی که فرموده شده : هرکس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را زیارت کند، گویی حرم حضرت عباعبدالله الحسین(ع) را زیارت کرده است مراسم پیاده روی از میدان امام حسین تا حرم آن بزرگوار را برگزار خواهیم کرد.

او در ادامه افزود: در سال های گذشته هم این پیاده روی با همکاری نیروهای بسیج و تکایا انجام می شد و حرکتی تازه و نو محسوب بود.

شهرداری تهران به دلیل وظیفه ذاتی که بر عهده دارد، امسال را سال ویژه ای در نظر گرفت تا بتوان بستر و مسیر این پیاده رو را به صورت امن و سالم برای مردم فراهم کند.

او در ادامه تشریح کرد: نکته مورد توجه برای شهرداری تهران، اهمیت سلامت شهروندان و کسانی است که در این راهپیمایی شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

جزییات برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران