مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 04:352021-09-27سياسي

استاندار آینده اصفهان پشت میز نشین نباشد


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار اصفهان نباید چهره ملی باشد، گفت: استاندار اصفهان باید جوان و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری گام دوم انقلابی باشد.

- سمیه محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب استاندار اصفهان اظهار داشت:  در کشور اصفهان ستیزی وجود دارد و اتحاد همدلی در استان وجود ندارد، استان همسایه مان را می بینیم که با تعداد نماینده کمتر موفق تر هستند؛ چون مسوولان استان با هم هماهنگ هستند و با هم جلو می روند اما در استان اصفهان بارها نمایندگان عدم همکاری استاندار را در بسیاری از موضوعات داشته اند.

 محمودی بیان کرد: استاندار  اصفهان باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری گام دوم انقلابی و توان و کارایی و انگیزه کار کردن داشته باشد و اهل تعامل و فکر باشد و از ظرفیت های کشوری و استانی استفاده کند.

نماینده مردم با تأکید بر اینکه استاندار نباید پشت میزنشین باشد، اضافه کرد:   از استاندار جدید اصفهان انتظار داریم تمام استان را به یک چشم نگاه کند و نگاهش فقط شهر اصفهان نباشد، بلکه دید کامل و جامع نسبت به همه شهرستان ها داشته باشد.

استاندار باید قدرت چانه زنی در وزارتخانه ها را داشته باشد محمودی با بیان اینکه استاندار باید جوان باشد تا بتواند مسائل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آینده اصفهان پشت میز نشین نباشد

استاندار آینده اصفهان پشت میز نشین نباشد