مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 04:252021-09-27پزشكي

شهریاری: واکسیناسیون به معنای بی توجهی به رعایت پروتکل ها نیست


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه واکسیناسیون به این معنا نیست که به رعایت پروتکل ها، بی توجهی شود، گفت: فعلا استفاده از ماسک، توجه به ادامه محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

- رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه واکسیناسیون به این معنا نیست که به رعایت پروتکل ها، بی توجهی شود، گفت: فعلا استفاده از ماسک، توجه به ادامه محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ادامه محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در حین روند واکسیناسیون عمومی در کشور گفت: واکسیناسیون به معنی دریافت واکسن در یک نوبت نیست، واکسیناسیون حداقل در دو نوبت انجام می شود، یعنی فرد واکسینه شده باید دو نوبت واکسن دریافت کرده باشد حتی گاها ممکن است بعد از گذشت چند ماه دوز یادآور نیز تزریق شود، به هر شکل واکسیناسیون به این معنا نیست که به رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری ها و عدم حضور در تجمع ها بی توجهی شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: البته قرار است سامانه ای تعریف شود تا برخی خدمات بر اساس معیار واکسینه شدن افراد ارائه شود، یعنی محدودیت ها یرای افراد واکسینه شده رفع و ارائه خدمات به آن ها تسهیل شود، برای مثال سفرهای هوایی، دریایی و زمینی افراد واکسینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: واکسیناسیون به معنای بی توجهی به رعایت پروتکل ها نیست

شهریاری: واکسیناسیون به معنای بی توجهی به رعایت پروتکل ها نیست