مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 04:052021-09-27سياسي

اجتماعات حسینی در دل مستکبران وحشت ایجاد می کند


قطعا همدلی و همراهی زائران اباعبدالله در مراسم پیاده روری اربعین حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد، حضور شیعیان از قومیت های مختلف نشان دهنده جامعه مهدوی است و این اجتماع در دل مستکبران جهان رعب و وحشت ایجاد می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدرس حوزه و دانشگاه گفت: قطعا همدلی و همراهی زائران اباعبدالله در مراسم پیاده روری اربعین حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد، حضور شیعیان از قومیت های مختلف نشان دهنده جامعه مهدوی است و این اجتماع در دل مستکبران جهان رعب و وحشت ایجاد می کند.

حجت الاسلام محمدرضا عرفان نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص فلسفه برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: مراسم پیاده روی اربعین یک واقعه تاریخی است و از گذشته تاکنون این مراسم برگزار می شده است، عدد 40 در معارف اسلامی به معنای کمال بوده، بنابراین اربعین حسینی نیز دارای معانی بسیاری در این خصوص است.

وی ادامه داد: برای اولین بار جابربن عبدالله انصاری و غلامش در اربعین شهادت امام حسین(ع) به زیارت کربلا رفتند و طبق روایتی نیز حضرت زینب و اسرای کربلا از شام و از مسیر کربلا به مدینه بازگشتند.

عرفان نژاد با تاکید بر اینکه در معارف شیعه و احادیث تاکید بسیاری بر زیارت اربعین امام حسین(ع) وجود دارد، گفت: زیارت امام حسین(ع) از عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعات حسینی در دل مستکبران وحشت ایجاد می کند

اجتماعات حسینی در دل مستکبران وحشت ایجاد می کند