مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 01:552021-09-26اقتصادي

اتمام مطالعات پروژه محور بن-داران-شهرکرد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطالعات محور بن-داران-شهرکرد به طول 57 کیلومتر و کمربندی داران به طول 8 کیلومتر انجام شده است و پس از اخذ مجوز روند اجرایی آن انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، بهزاد شاهسوندی با بیان اینکه شهرستان فریدن در مرکز ایران، غرب استان اصفهان و در منطقه کوه های بختیاری در مرتفع ترین منطقه زاگرس واقع شده است، اظهار داشت: به دلیل شرایط آب و هوایی و حجم بارترافیک عبوری از این شهرستان اجرای پروژه های راهسازی و تسریع در آن مورد توجه است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص پروژه های بهره برداری شده این شهرستان در سال های اخیر اذعان داشت: پروژه باند دوم محور داران به الیگودرز و پروژه پلیس راه دامنه به سمت خوانسار به طول پنج کیلومتر در سال های اخیر تکمیل و تقدیم مردم عزیز شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو پروژه راهسازی در حوزه شهرستان فریدن مطالعات آن انجام شده است اظهار کرد: یکی از این طرح ها، پروژه محور داران-بن-شهرکرد است که به طول 57 کیلومتر، مطالعات آن به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مطالعات پروژه محور بن-داران-شهرکرد

اتمام مطالعات پروژه محور بن-داران-شهرکرد