موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 00:102021-09-26سياسي

پیکار 34 مهندس هرمزگانی در هشتم مهرماه/ این دوره از انتخابات اینترنتی است


نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان با حضور 34 نفر کاندیدا در هشتم مهرماه و به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به شیوع بیماری هشتم مهرماه به صورت اینترنتی برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات بعد از تطبیق و کنترل مدارک کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات، 34 نفر از کاندیداها واجد شرایط انتخابات شدند.

مهندسان هرمزگانی در 5 رشته به رقابت خواهند پرداخت و تعداد 3 کاندیدا از رشته برق، یک کاندیدا از رشته نقشه برداری، 5 نفر از رشته معماری، 21 نفر از رشته عمران و 4 نفر از رشته مکانیک حضور خواهد داشت.

خبرها حاکی از آن است که یک نفر از گروه عمران و یک نفر از گروه شهرسازی به تأیید هیأت نظارت رسیده اند که اگر صحت آن تأیید شود، مجموع تعداد کاندیداهای این دوره از انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان هرمزگان به 36 نفر خواهد رسید.

تمامی اعضای سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان چه دارای پروانه یا فاقد پروانه، اجازه شرکت در رأی گیری و انتخابات را دارند و بر اساس آمار به دست آمده حدود 9 هزار نفر از اعضای این سازمان امکان مشارکت در این دوره از انتخابات را دارند.

میزان مشارکت اعضای سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان در دوره قبلی انتخابات زیر 30 درصد بوده است که احتمال می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکار 34 مهندس هرمزگانی در هشتم مهرماه/ این دوره از انتخابات اینترنتی است

پیکار 34 مهندس هرمزگانی در هشتم مهرماه/ این دوره از انتخابات اینترنتی است