مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 22:552021-09-26سياسي

امیرعبداللهیان: به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهیم


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از نیویورک در توییتی نوشت: ایران به دیپلماسی ارزش می نهد، همواره به احترام پاسخ متقابل می دهد، و به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (یکشنبه) در در بازگشت از هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک در توییتی نوشت: یک مجمع عمومی بسیار سازنده.

وی افزود: در جریان بیش از 50 ملاقات با رهبران سیاسی، دیپلمات ها، کارشناسان و روزنامه نگاران، سیاست خارجی متوازن، پویا و هوشمندمان را تشریح کردم.

وزیر خارجه خاطرنشان کرد: ایران به دیپلماسی ارزش می نهد، همواره به احترام پاسخ متقابل می دهد، و به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که دوشنبه شب 29 شهریور ماه در رأس هیأتی برای شرکت در نشست مجمع عمومی وارد نیویورک شد در مدت حضورش با مقامات و وزرای خارجه برخی از کشور ها دیدار و گفتگو کرده است.

وی در این مدت با وزرای خارجه لوکزامبورگ، فنلاند، کرواسی، هند، سوریه، ونزوئلا، انگلیس، آلمان، اسپانیا، ایرلند، بلاروس، دانمارک، ایتالیا، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، صربستان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهیم

امیرعبداللهیان: به حسن نیت با حسن نیت جواب می دهیم