مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 22:552021-09-26سياسي

اعزام 12 راوی شهدای مدافع حرم برای نقش آفرینی در مسیر پیاده روی اربعین


معاون اعزام مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 140 اعزام به مناطق مختلف کشور انجام شده است، گفت: 12 نفر از راویان که به زبان عربی نیز مسلط هستند با هدف معرفی شهدای مدافع حرم و تبیین ارتباط فرهنگ جهادت و شهادت با اربعین در مسیر .

- حجت الاسلام محمود شهرجردی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه مؤسسه روایت سیره شهدا است، اضافه کرد: ستاد اربعینی دفاع مقدس در مؤسسه روایت سیره شهدا تشکیل شده است تا بتوانیم از ظرفیت های اربعین حسینی برای معرفی دفاع مقدس بهره مند شویم.

مسئول اعزام مؤسسه روایت سیره شهدا از برگزاری نشستی با حضور جمعی از کارشناسان و صاحب نظران در حوزه دفاع مقدس یاد کرد و گفت: پیوندهای میان دفاع مقدس و اربعین در حوزه پژوهش شناسایی و به محتوا تبدیل شده است که راویان دفاع مقدس با بهره مندی از این محتواها در نقاط مختلف کشور به نقش آفرینی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه تا به امروز هزار و 819 راوی به صورت مستقیم در مؤسسه روایت سیره شهدا و دو هزار و 500 طلبه و همچنین هزاران نفر از اقشار مختلف نیز در بیرون از مؤسسه آموزش دیده اند، گفت: 120 نفر از این افراد در کشور مسئولیت های مهم را بر عهده دارند و از ظرفیت های این افراد برای اعزام و آموزش و شبکه سازی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 12 راوی شهدای مدافع حرم برای نقش آفرینی در مسیر پیاده روی اربعین

اعزام 12 راوی شهدای مدافع حرم برای نقش آفرینی در مسیر پیاده روی اربعین