مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 21:452021-09-26اقتصادي

چرایی مشکل برق جهرم و زمان رفع آن


مدیر توزیع برق شهرستان جهرم دلایل بروز اختلالاتی در روند تامین برق برخی از مشترکان این شهرستان طی روزهای اخیر را تشریح و خاطرنشان کرد که دوشنبه 5 مهر این مشکل مرتفع می شود.

- ایسنا/فارس مدیر توزیع برق شهرستان جهرم دلایل بروز اختلالاتی در روند تامین برق برخی از مشترکان این شهرستان طی روزهای اخیر را تشریح و خاطرنشان کرد که دوشنبه 5 مهر این مشکل مرتفع می شود.

محمد اکوان در گفت وگو با ایسنا گفت: متأسفانه در چند روز گذشته عواملی باعث قطع برق در مناطقی از منازل مسکونی و بخش کشاورزی جهرم شده است.

وی افزود: به دلیل افت فشار برق و ذوب شدن نزدیک به 1500 متر از کابل های برق زیرزمینی در یکی از پست های توزیع برق شهر جهرم و همچنین برخورد خودرو با دکل فشار قوی در منطقه حسین آباد جهرم این چند روز با مشکل تامین برق مواجه بوده ایم.

اکوان با اشاره به گسترده بودن مشکلات، گفت: نیروهای متخصص از شهرستان های دیگر به جهرم اعزام شده اند و تا دوشنبه 5 مهر مشکل قطع برق در جهرم مرتفع شود.

مدیر توزیع برق شهرستان جهرم گفت: فردا به دلیل وارد کردن خطوط اصلاحی به شبکه در برخی از مناطق به مدت خیلی کوتاه قطعی برق بروز خواهد کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی مشکل برق جهرم و زمان رفع آن

چرایی مشکل برق جهرم و زمان رفع آن