مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 20:302021-09-26سياسي

مساله بیکاری جامعه ایثارگری خوزستان سریع تر حل شود


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به وجود زیرساخت های قابل قبول بحث اشتغال در خوزستان انتظار داریم مساله بیکاری جامعه ایثارگری در این استان سریع تر از کشور حل شود.

- ایسنا/خوزستان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به وجود زیرساخت های قابل قبول بحث اشتغال در خوزستان انتظار داریم مساله بیکاری جامعه ایثارگری در این استان سریع تر از کشور حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که شامگاه چهارم مهر 1400 در اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه در خصوص مسایل ایثارگران خوزستان در سه محور بحث و گفت وگو شد و موضوعاتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امروز مسایل مربوط به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، یادمان ها، رسیدگی به گلزارها و سروسامان دادن به اوضاع این بخش ها مورد بررسی قرار گرفت.

قاضی زاده هاشمی با یادآوری این موضوع که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما عقب ماندگی های تاریخی فراوانی در این حوزه وجود دارد تصریح کرد: در این دولت مساله را به جدیت دنبال خواهیم کرد و تاکید کرده ایم تا در این دوره شاهد اتمام بحث ایثارگران فاقد مسکن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله بیکاری جامعه ایثارگری خوزستان سریع تر حل شود

مساله بیکاری جامعه ایثارگری خوزستان سریع تر حل شود