مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 19:052021-09-26اقتصادي

سطح زیر کشت دانه های روغنی در لرستان 50 درصد افزایش می یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: کشت کلزا کشور را از واردات روغن خوراکی بی نیاز و باعث افزایش درآمد کشاورزان می شود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: کشت کلزا کشور را از واردات روغن خوراکی بی نیاز و باعث افزایش درآمد کشاورزان می شود.

اسفندیار حسنی مقدم در جلسه ای با حضور معاونین بهبود تولیدات گیاهی و توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیر زراعت سازمان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد و مسئولان 12 مرکز جهاد کشاورزی تابعه این شهرستان که امروز چهارم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی استانی سهم لرستان جهت کشت کلزا در سال زراعی جاری 5000 هکتار تعیین شده و نهاده های مورد نیاز از جمله بذر و کود به اندازه کافی تأمین شده است و کشاورزان برای دریافت آن به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و مسئولین مراکز دهستان ها موظف هستند در اجرای تعهدات از تمام ظرفیت ها بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 84 درصد روغن مورد نیاز کشور از خارج تأمین می شود و دولت با افزایش سطح زیر کشت دانه های روغنی از جمله کلزا دنبال کاهش وابستگی به واردات روغن است در همین راستا امسال سطح زیر کشت دانه های روغنی در لرستان 50 درصد افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح زیر کشت دانه های روغنی در لرستان 50 درصد افزایش می یابد

سطح زیر کشت دانه های روغنی در لرستان 50 درصد افزایش می یابد