مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 18:402021-09-26سياسي

جذب سیصد میلیارد مساعده بلاعوض برای اصحاب فرهنگ و هنر لرستان


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از جذب سی میلیارد تومان مساعده حمایتی بلاعوض برای اصحاب فرهنگ و هنر استان در قالب اعطای هنر کارت خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از جذب سی میلیارد تومان مساعده حمایتی بلاعوض برای اصحاب فرهنگ و هنر استان در قالب اعطای هنر کارت خبر داد.

فرید رحمتی در جریان دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده شهرستان های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به توانمندی های هنرمندان رشته های مختلف هنری این دو شهرستان، گفت: به حمدالله طی دو سال اخیر تحول عظیمی در حوزه پوشش های حمایتی از اصحاب فرهنگ و هنر در قالب اعطای تسهیلات تحفه و کارا، بیمه، هنر کارت، مستمری و دریافت مدرک معادل هنری صورت گرفته است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر اعطای بیست و پنج میلیون تسهیلات تحفه و کارا، در حوزه هنر کارت رقمی بالغ بر سی میلیارد تومان مساعده بلاعوض برای اعضای صندوق اعتباری هنر در اسستان لرستان جذب شد که از این تعداد 350 عدد هنر کارت سه میلیون تومانی در شهرستان های دلفان و سلسله توزیع گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سیصد میلیارد مساعده بلاعوض برای اصحاب فرهنگ و هنر لرستان

جذب سیصد میلیارد مساعده بلاعوض برای اصحاب فرهنگ و هنر لرستان