مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 18:102021-09-26سياسي

دفاع از کشور امری ملی است


کسانی امروز درخصوص شروع جنگ، ادامه و یا پذیرش قطعنامه اظهار نظر می نمایند و به دنبال القائاتی هستند که متاسفانه هیچ مناسبتی با آن نداشته اند! افرادی بدون آگاهی یا توجه ، - پایگاه خبری جماران؛ إِنَّ الَّذینَ یُبایِعُونَکَ إِنَّما یُبایِعُونَ اللهَ یَدُ اللهِ فَوْقَ أَیْدیهِمْ فَمَنْ نَکَثَ فَإِنَّما یَنْکُثُ عَلی نَفْسِهِ وَ مَنْ أَوْفی بِما عاهَدَ عَلَیْهُ اللهَ فَسَیُؤْتیهِ أَجْراً عَظیماً [آیه 10 - سوره فتح] کسانی که با تو بیعت می کنند [در حقیقت] تنها با خدا بیعت می نمایند، و دست خدا بالای دست آنهاست پس هرکس پیمان شکنی کند، تنها به زیان خود پیمان شکسته است و آن کس که نسبت به عهدی که با خدا بسته وفا کند، به زودی پاداش عظیمی به او خواهد داد.

تلاقی سالگشت هفته دفاع مقدس امسال با اربعین حسینی و یادواره شهدای جنگ تحمیلی ایران و عراق و تقارن این رویداد ، با یاد و خاطره حماسه تاریخی شهدای 72 تن یاران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و رسالت پیام آوری حضرت زینب سلام الله علیها را گرامی می داریم و از خداوند متعال آرزومندیم تا با یاری رساندن ، ما را بر عهدمان با آرمان های شهداء استوار بدارد.

در ابتدا به همین مناسبت یکبار دیگر، فرض است تا از حماسه و مقاومت آحاد مردم در دفاع و حفظ تمامیت ارضی کشور که با نثار جان و مال و فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از کشور امری ملی است

دفاع از کشور امری ملی است