مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:452021-09-26سياسي

آماده باش عوامل انتظامی جهت ارائه خدمات به زائران اربعین در شهرری


فرمانده انتظامی شهرری از آماده باش کامل عوامل انتظامی جهت ارائه خدمات به زائران و جاماندگان راهپیمایی اربعین در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص تدابیر امنیتی و ترافیکی انجام شده در شهرستان ری برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: با حضور همه متولیان نظامی انتظامی و امدادی و سازمان تبلیغات و شورای تأمین و قرارگاه نجف جلساتی را تشکیل دادیم و عوامل دست اندرکار جهت برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین توجیه شدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرری تحت پوشش امنیتی و انتظامی قرار دارد گفت: در حال حاضر همه همکاران در مسیرها مستقر هستند و گشت زنی محسوس و نامحسوس در حال انجام است و همه پرسنل در آماده باش 100 در صدی هستند و تمهیدات لازم جهت ازدحام و ترافیک اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرری بیان داشت: طبق اعلام قبلی در زمان برگزاری راهپیمایی هیچ خودرویی در مسیر راهپیمایی وجود نخواهد داشت و در صورت وجود پاکسازی می شود و محدودیت ها از بامداد تا انتهای مراسم برقرار خواهد بود و طبق برنامه ریزی هیچ خودرو و موتوری در مسیرهای 5 گانه نباید وجود داشته باشد که در صورت بی توجهی وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش عوامل انتظامی جهت ارائه خدمات به زائران اربعین در شهرری

آماده باش عوامل انتظامی جهت ارائه خدمات به زائران اربعین در شهرری