مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:302021-09-26اجتماعي

برگزاری همایش جاماندگان اربعین در مسیر میدان فردوسی تا حرم مطهر


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری همایش جاماندگان اربعین در مسیر میدان فردوسی تا حرم مطهر با برپایی ایستگاه ها و موکب های سلامت محور خبر داد.

- سید مجتبی منتظری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال همانند سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا امکان سفر علاقمندان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به عراق و پیاده روی مسیر نجف تا کربلا و دیگر محورها در ایام اربعین میسر نیست، همایش جاماندگان حسینی در مشهد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در چهارچوب این همایش مسیر میدان فردوسی تا میدان شهدا و از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی به طول پنج کیلومتر تحت عنوان معبر حسینی برای پیاده روی جاماندگان اربعین و زیارت امام رضا(ع) به نیابت از کربلا با مشارکت هیئت های مذهبی آماده سازی خواهد شد.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: در معبر حسینی، حد فاصل میدان فردوسی تا حرم مطهر موکب ها و ایستگاه های سلامت محور با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به خدمات رسانی به زائران خواهند کرد.

منتظری ادامه داد: این محور در روز اربعین از ساعت 8 صبح تا 20 برای پیاده روی زائران و جاماندگان کربلا به سمت حرم مطهر حضرت رضا(ع) با نواهای حسینی و خدمات رسانی ایستگاه ها و موکب های خدمات رسان آماده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش جاماندگان اربعین در مسیر میدان فردوسی تا حرم مطهر

برگزاری همایش جاماندگان اربعین در مسیر میدان فردوسی تا حرم مطهر