مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 17:152021-09-26سياسي

افتتاح سوگواره راه دل در شیراز/ رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی


آیین افتتاح نخستین سوگواره ملی عکس راه دل و رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی با حضور فرمانده سپاه فجر در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس امروز یکشنبه 4 مهرماه در آیین افتتاحیه نخستین سوگواره راه دل اظهار داشت: عکاسان هنرمند در کنار سایر اقشار مردم با برگزاری سوگواره ملی عکس راه دل نقش فعالی در تکریم اربعین و ترویج شعائر حسینی در جامعه ایفا می کنند.

سردار یدالله بوعلی در ادامه بیان داشت: سوگواره ملی عکس راه دل با دریافت بیش از 2400 اثر از 300 عکاس برگزار شده که 58 عکس برتر این سوگواره با موضوعات زنده نگهداشتن یاد حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و آیین های عزاداری اربعین حسینی برای بازدید عموم در شیراز به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم ضمن تجلیل از عکاسان شرکت کننده در سوگواره راه دل، خاطرنشان کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی عکاسان هنرمند در کنار سایر اقشار مردم با برگزاری سوگواره ملی عکس راه دل نقش فعالی در تکریم اربعین و ترویج شعائر حسینی در جامعه ایفا می کنند.

وی در بازدید از مراحل تکمیل پرتره نوجوان شهید علی لندی ضمن پاسداشت حرکت شجاعانه این نوجوان شهید، گفت: اقدام شجاعانه و ایثارگرانه این نوجوان شهید اله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سوگواره راه دل در شیراز/ رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی

افتتاح سوگواره راه دل در شیراز/ رونمایی از پرتره نوجوان شهید علی لندی