مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:502021-09-26اقتصادي

جزییات خودسوزی همسر یک کارگر شهرداری به خاطر فقر در کهگیلویه و بویراحمد


وی که 39 سال سن دارد و به گفته خودش 15 سال سابقه کار قراردادی در حوزه نقلیه شهرداری دهدشت را دارد و حقوق ماهیانه اش 5 میلیون و 800 هزار تومان است، - جی پلاس؛ یکی از کارگران شهرداری دهدشت (کهگیلویه و بویراحمد) گفت که همسرش در پی نداشتن توان مالی برای خرید لوازم مدرسه، چهارشنبه شب 31 شهریورماه 1400 دست به خودسوزی زد.

ایسنا در ادامه نوشت: "محمدجواد عرفانی"، با بیان این خبر توضیح داد که قادر به فراهم کردن هزینه خرید لوازم تحریر مدرسه فرزند خود نشده و این موضوع باعث بالا گرفتن درگیری لفظی وی با همسرش شده است.

در ادامه این مشاجره، همسر این کارگر دست به خودسوزی زده و وی نیز با مشاهده این صحنه، تلاش می کند که همسرش را خاموش کند که خودش نیز به 30 درصد سوختگی دچار می شود و در نهایت هر دو راهی بیمارستان می شوند.

وی که 39 سال سن دارد و به گفته خودش 15 سال سابقه کار قراردادی در حوزه نقلیه شهرداری دهدشت را دارد و حقوق ماهیانه اش 5 میلیون و 800 هزار تومان است، به ایسنا گفت: در 5 ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده و اگر یک روز هم دیرتر بر سر کار حاضر می شده برایش غیبت رد می شد.

وی با یادآوری این مطلب که چند روز قبل از حادثه خودسوزی همسرم، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالباتمان جلوی شهرداری تجمع کردیم اما کسی به دادمان نرسید، ادامه داد: دو پسر و یک دختر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خودسوزی همسر یک کارگر شهرداری به خاطر فقر در کهگیلویه و بویراحمد

جزییات خودسوزی همسر یک کارگر شهرداری به خاطر فقر در کهگیلویه و بویراحمد