مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:102021-09-26اقتصادي

تعداد واحدهای دارای معوقه کارگری استان سمنان کاهش یافت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه مشکلات کارگری وجود دارد و تلاش ها برای رفع آن در استان است، گفت: تعداد واحدهای دارای معوقه کارگران استان به 21 واحد کاهش یافت.

- ، حبیب الله خجسته پور عصر یک شنبه در جلسه کمیسیون کارگری استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته از 33 واحدهای مشکل دار استان تعداد 17 واحد رفع مشکل شده و به چرخه تولید بازگشتند، ابراز داشت: طی بازه مذکور بالغ بر 50 درصد از واحدهای مشکل دار استان رفع مشکل شدند.

وی بابیان اینکه کاهش میزان مشکلات کارگری و واحدهای تولیدی و صنعتی نشان دهنده تلاش تمامی دست اندرکاران استان سمنان است، افزود: طی شش ماهه نخست سال سال جاری تعداد هشت واحد صنعتی و تولیدی استان دچار مشکل شده که می بایست برای رفع مشکلات این واحدها اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه تعداد واحدهای استانی که به کارگران خود حقوق معوقه داشتند از 29 واحد به 21 واحد کاهش یافته است ، ابراز داشت: خوشبختانه با همراهی تمامی واحدها و دستگاه های ذی ربط، معوقات حقوقی کارگران از 87 ماه به 72 ماه کاهش یافته است.

خجسته پور با بیان اینکه رفع برخی از این مشکلات فرا استانی و خارج از اراده و توان مسئولان استان است که ریشه در تحریم، رکود بازار مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واحدهای دارای معوقه کارگری استان سمنان کاهش یافت

تعداد واحدهای دارای معوقه کارگری استان سمنان کاهش یافت