مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:002021-09-26فرهنگي

معاون جدید مطبوعاتی به زودی معرفی می شود/تغییرات مهمی در راه است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات اعلام کرد: معاون جدید مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی منصوب خواهد شد و تاکید خواهم کرد که شما را مشاوران امین خود بداند و شما نیز ما را از مشاوره های خود بهره مند کنید.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات اعلام کرد: معاون جدید مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی منصوب خواهد شد و تاکید خواهم کرد که شما را مشاوران امین خود بداند و شما نیز ما را از مشاوره های خود بهره مند کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه خانه مطبوعات باید پرچمدار حفظ اخلاق حرفه ای و اسلامی در حوزه رسانه باشد و به عنوان پیشتاز حل مسائل رسانه ای عمل کند ، افزود: خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد مهم صنفی رسانه ای باید تقویت شود و در عین حال اگر مشکلاتی در حوزه قانونگذاری وجود دارد، قابل حل است.

رویکرد ما در دوره جدید این است که از صنوف فرهنگی، هنری و رسانه ای از جمله خانه مطبوعات حمایت کنیم.

وی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم بازنگری در آرایش رسانه ای ادامه داد: خانه مطبوعات در کنار اشتغالات صنفی خود می تواند این موضوع را به عنوان یک ماموریت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید مطبوعاتی به زودی معرفی می شود/تغییرات مهمی در راه است

معاون جدید مطبوعاتی به زودی معرفی می شود/تغییرات مهمی در راه است