مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:252021-09-26سياسي

آغاز سال تحصیلی پیام نور قم با محوریت آموزش مجازی


رییس دانشگاه پیام نور استان قم از آغاز سال تحصیلی این دانشگاه با محوریت آموزش مجازی خبرداد و گفت: در استان قم این آمادگی به صورت کامل جود دارد که در صورت مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد علی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز سال تحصیلی 1401 – 1400 اظهار کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس دنبال می شد، گفت: به دلیل وجود این تجربه و سیستم جاری در پیام نور، با شیوع کرونا هم مشکلی احساس نشد و با توسعه کلاس های الکترونیک، کار آموزش دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: پیام نور رتبه نخست آموزش مجازی را در بین دانشگاه های کشور دارد و به قطب این سبک از آموزش تبدیل شده است.

حسینی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان قم هم تابع تصمیم های ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست گفت: نیم سال نخست سال تحصیلی جدید به صورت مجازی است و اگر سیاست جدیدی ابلاغ شود، پیرو آن خواهیم بود.

رییس دانشگاه پیام نور استان قم با بیان اینکه در صورتی که تصمیم دیگری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شود، آمادگی برگزاری کلاس های حضوری در دانشگاه پیام نور استان قم وجود دارد گفت: این آمادگی وجود دارد که تمام کلاس ها با حضور دانشجویان در محل دانشگاه تشکیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی پیام نور قم با محوریت آموزش مجازی

آغاز سال تحصیلی پیام نور قم با محوریت آموزش مجازی