مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:002021-09-26اجتماعي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / یکشنبه 4 مهر 1400


با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت بهداشت در روز یکشنبه 4 مهر 1400، در حال حاضر 29 شهر کشور در وضعیت قرمز، 224 شهر در وضعیت نارنجی، 165 شهر در وضعیت زرد و 30 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ گرچه شیوع ویروس کرونا دغدغه جدی والدین، مدیران و معلمان، متولیان آموزش و پرورش است اما گستردگی ایمن سازی عمومی در جامعه و آغاز واکسیناسیون گروه سنی 12 تا 18 سال ، نور امیدی را در دل ها روشن کرده و چراغ راهی در تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس شده است.

وزیر بهداشت قول سرعت گرفتن واکسیناسیون و واکسینه کردن تمام گروه های هدف تا 22 بهمن ماه را داده است، قولی که البته با توجه به افزایش واردات واکسن و ورود محموله های هفتگی به نظر می رسد، زودتر از موعد مقرر محقق شود و در واقع با واکسینه کردن بخش قابل توجهی از جامعه، می توان کنترل بیماری را انتظار داشت، هرچند که رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان بعد از واکسیناسیون هم باید تداوم یابد.

آغاز سال تحصیلی و فصل کلاس و درس، پس از وقفه ای 2 ساله، اندک اندک شکل پیشین را به نظام آموزشی بازگردانده و برنامه بازگشایی تدریجی مدارس برای آموزش حضوری دانش آموزان در پی تداوم 19 ماهه بحران کرونا و تبعات گسترده آن بر روند تعلیم و تربیت رسمی، مهرماه امسال کلید خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / یکشنبه 4 مهر 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / یکشنبه 4 مهر 1400