مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:552021-09-26اجتماعي

محدودیت های عراق موجب عدم رضایت زائران ایرانی شد


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به برخی مشکلات و گلایه های زائران اربعین برای ایجاد محدودیت در پذیرش عراق و الزام به اعزام هوایی زائران گفت: - ، رییس سازمان حج و زیارت در جریان دیدار با شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) در کربلا با اشاره به برخی مشکلات و گلایه های زائران بابت ایجاد محدودیت در پذیرش زائران و الزام به اعزام هوایی زائران گفت: این محدودیت ها موجب عدم رضایت زائران ایرانی شد.

وی عنوان کرد: از قبل مراسم عرفه با توجه به توسعه واکسیناسیون و تهیه دستورالعمل های بهداشتی برای سفرهای زیارتی که مدت ها قبل در اختیار طرف عراقی قرار گرفته بود، تلاش کردیم تفاهم نامه ای در رابطه با اعزام زائران ایرانی به سفر عتبات با طرف عراقی به امضا برسانیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه این موضوع تا ماه صفر به نتیجه نرسید اما در جریان سفر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به ایران با سهمیه ای 60 هزار نفری موافقت شد که این محدودیت تعداد زائر در کنار شروط اعلامی موجب نارضایتی زائران ایرانی شد.

وی تصریح کرد: زائران و عاشقان اباعبدالله به ویژه جوانان، سفر اربعین را زیارتی ارزان در عین حال توام با آثار معنوی ارزشمند می دانند و هر ساله پای پیاده راهی این سفر می شدند اما امسال با توجه به محدودیت پذیرش و شروط دیگر بسیاری از مردم از این سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های عراق موجب عدم رضایت زائران ایرانی شد

محدودیت های عراق موجب عدم رضایت زائران ایرانی شد