مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-26اجتماعي

کاهش گرد و خاک تهران از صبح فردا/خشکسالی عامل وقوع این پدیده


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: گرد و خاکی که امروز تهران را دربرگرفته است، به علت وزش باد و خشک بودن محیط اطراف است و از صبح فردا شرایط بهتر می شود.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره گرد و خاکی که هم اکنون تهران را دربرگرفته است، گفت: این گرد و خاک به علت وزش باد و خشک بودن اطراف رخ داده است که موجب خیزش گرد و خاک شده است.

  وی ادامه داد: این شرایط در حال حاضر در استان های قم، مرکزی، قزوین، البرز و سمنان نیز وجود دارد و پیش بینی می کنیم از صبح فردا این گرد و خاک به تدریج کاهش یابد.

  وی افزود: امروز در استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما را داریم، همچنین در شمال شرق و شرق کشور و استان های سمنان، تهران، البرز، قم، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید و گرد و خاک ادامه دارد.

  معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده 5 مهر در ارتفاعات استان های ساحلی خزر و استان های شمالی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

  اصغری افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و در گیلان و مازندران بارش پراکنده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش گرد و خاک تهران از صبح فردا/خشکسالی عامل وقوع این پدیده

کاهش گرد و خاک تهران از صبح فردا/خشکسالی عامل وقوع این پدیده