مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:202021-09-26اقتصادي

پایان واکسیناسیون همدان تا آخر آبان ماه


همدان _ رییس بسیج جامعه پزشکی همدان گفت: درصورتی که همچنان روزانه 20 هزار دز واکسن در استان همدان تزریق شود تا پایان آبان ماه کل جمعیت استان همدان هر دو دوز واکسن را دریافت خواهند کرد.

- ، حمید بهرامی خو اظهار کرد: با اجرای گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای شتاب دادن به روند واکسیناسیون در استان روزانه بین 16 هزار تا 20 هزار دوز واکسن تزریق می شود.

وی گفت: در استان همدان یک میلیون و 250 هزار نفر جامعه هدف بالای 18 سال وجود دارد که تا کنون بیش از 800 هزار دوز واکسن در استان تزریق شده است.

رییس بسیج جامعه پزشکی همدان افزود: با ادامه این روند در صورتی که همچنان روزانه 20 هزار دوز واکسن در استان تزریق شود تا پایان آبان ماه کل جمعیت استان همدان هر دو دوز واکسن را دریافت خواهند کرد.

بهرامی خو در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در استان از آذرماه سال 99 اجرا شد و در قالب این طرح در گام ابتدایی غربالگری و شناسایی بیماران صورت گرفت گفت: در گام بعدی تیم های حمایتی به بیماران و سالمندان خدمات نگه داری و حمایتی ارائه و اقلام موردنیاز آنها را تهیه و در اختیارشان قرار می دادند.

وی اظهار داشت: در گام سوم تیم های نظارتی با حضور در مراکز عمومی، دولتی، و مجموعه ها در مورد عدم رعایت پروتکل ها تذکرهای ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان واکسیناسیون همدان تا آخر آبان ماه

پایان واکسیناسیون همدان تا آخر آبان ماه