مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-26سياسي

بیانیه آیت الله حائری علیه نشست سازش در اربیل


در واکنش به نشست سازش با رژیم صهیونیستی که در اربیل برگزار شد، یکی از مراجع تقلید عراق تأکید کرد که باید عاملان این توطئه مجازات شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز گذشته یک نشست با مشارکت بیش از 300 نفر و با حضور شخصیت هایی عشایری در شهر اربیل شد و افراد حاضر خواهان عاد ی سازی روابط عراق با رژیم صهیونیستی شدند.

این اقدام واکنشهای منفی و موج گسترده ای از محکومیت را در سطوح مختلف سیاسی و اقشار مختلف جامعه عراق به وجود آورده است؛ به نحوی که آیت الله سید کاظم حائری از مراجع تقلید عراق نیز این اقدام را محکوم کرد.

دفتر آیت الله حائری با انتشار بیانیه ای، تأکید کرد: ما در سالروز اربعین سید آزادگان امام حسین (ع) قرار داریم و میلیونها آزاده به سمت حرم شریف ایشان در حرکت هستند تا  با وی و حرکت در مسیر مقدسش، تجدید بیعت کنند .

کانال تلگرامی صابرین نیوز ضمن نقل این بیانیه، به نقل از این مرجع تقلید گزارش داد: این در حالی است که گروهی از خائنان در اربیل گرد هم جمع شدند تا نشست عادی سازی روابط با اسراییل را برگزار کنند .

وی تصریح کرد، هدف این افراد این است که چنین برای جهان وانمود کنند که عراق، قصد دارد دست عادی سازی به سمت این رژیم غاصب و ظالم دراز کند؛ عراقی که جانهای پاکی را برای دفاع از دین، آبرو و سرزمین خود قربانی کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آیت الله حائری علیه نشست سازش در اربیل

بیانیه آیت الله حائری علیه نشست سازش در اربیل