مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-26پزشكي

تست کرونا در منزل با اسنپ دکتر


با استفاده از اپلیکیشن اسنپ دکتر می توانیم بدون خروج از خانه تست PCR و تست آنتی بادی کرونا در منزل بدهیم و از وضعیت سلامتی خود باخبر شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اسنپ دکتر، با شروع موج پنجم کرونا و شیوع نوع دلتا، باید خیلی بیشتر از قبل مراقب خودمان و دیگران باشیم و تا جایی که ممکن است در خانه بمانیم.

اما اگر به هر دلیلی احساس کردیم برخی از علائم مرتبط با بیماری کرونا مانند تب، سرفه خشک، درد قفسه سینه، تنگی نفس، خستگی و بدن درد، کاهش بویایی، اسهال خشکی گلو، سردرد و غیره را داریم، بهتر است هرچه زودتر تست بدهیم.

با انجام تست کرونا می توانیم به موقع از وضعیت سلامتی خود با خبر شویم و اقدامات درمانی لازم را پیش از حاد شدن بیماری خود انجام دهیم.

تست کرونا با اسنپ دکتر برای انجام تست نیاز به خروج از منزل نیست؛ بهتر است به جای خروج از منزل و مراجعه به مرکز درمانی که به دلیل حضور افراد مشکوک به کرونا جزو مراکز پر خطر هستند، با صرف زمان اندک و به راحتی تست کرونا را در منزل انجام دهیم.

برای انجام تست PCR و تست آنتی بادی کرونا در منزل می توانید از اپلیکیشن اسنپ دکتر استفاده کنید و بدون خروج از منزل و در خطر قرار دادن خود و دیگران تستِ کرونا بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا در منزل با اسنپ دکتر

تست کرونا در منزل با اسنپ دکتر