مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-26ورزشي

عزیزی: تیم های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود


تیم های ملی تنیس دختران و پسران ایران بدون مشکل در اردن حضور دارند و اپراتور آژانس هواپیمایی در صدور بلیت اشتباه کرده بود.

- رییس فدراسیون تنیس گفت: تیم های ملی تنیس دختران و پسران ایران بدون مشکل در اردن حضور دارند و اپراتور آژانس هواپیمایی در صدور بلیت اشتباه کرده بود.

داود عزیزی در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان پرواز تیم های ملی زیر 12 سال دختران و پسران ایران به مسابقات اردن که به جای بعد از ظهر، شب انجام شد، بیان کرد: تیم های ملی در حال حاضر در اردن حضور دارند و سرمربیان تیم ها نیز در جلسه فنی شرکت کرده اند.

آن ها با اختلاف شش ساعت پرواز کردند و این اشتباهی بوده که توسط اپراتور صدور بلیت آژانس هواپیمایی انجام گرفت و هیچ مشکل دیگری هم نبود.

اینکه گفته می شود، تیم های دختران و پسران 24 سپتامبر (2 مهر) باید پرواز می کردند اما 25 سپتامبر (3 مهر) اعزام شدند، اصلا چنین چیزی نبوده است و از ابتدا قرار بر این بود که تیم 25 سپتامبر اعزام شود و ورود به اردن هم همان 25 سپتامبر بوده است.

عزیزی در مورد اینکه بلیت ها پس از صدور چک شده اند یا خیر، گفت: با آژانس هواپیمایی هماهنگ کرده بودیم که بلیت ها 25 سپتامبر ساعت 15 باشد و تاریخ و ساعت رزرو اولیه هم که برای ما فرستادند، درست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: تیم های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

عزیزی: تیم های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود