مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-26سياسي

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین منتشر شد


رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین به منظور توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تحول در محتوای رسانه های استان برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین به منظور توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تحول در محتوای رسانه های استان برگزار می شود.

محمد کشاورز در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اینکه تشکیل، تقویت و توسعه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم و همچنین حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و نیز ارتقای تولیدات ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی از برنامه های محوری سازمان بسیج رسانه است، این مجموعه به عنوان نهاد انقلابیِ حامی جریان رسانه ای انقلاب، در تلاش است تا با برگزاری جشنواره ابوذر، در مسیر گفتمان سازی آرمان های انقلاب و مطالبه گری از مسئولین در راستای خدمت صادقانه به ولی نعمتان اصلی انقلاب گام بردارد.

وی گفت: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه ها، تحول در محتوای رسانه ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین منتشر شد

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین منتشر شد