مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-26سياسي

مشکلات شهرداری دهدشت مسؤولان را دست به کار کرد


مشکلات مالی شهرداری دهدشت و مطالبات کلان از ادارات کل مسؤولان را دور هم جمع کرد تا برای برون رفت از وضع موجود چاره اندیشی شود؛ نشستی که البته خروجی قابل توجهی برای کارگران بی حقوق شهرداری نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، شهرداری دهدشت این روزها در گرداب مشکلات غرق شده و کارگران را در بدترین وضع ممکن قرار داده است.

تأخیر چهار ماهه در پرداخت حقوق کارگران در شرایطی است که بازگشایی مدارس هزینه های تأمین نوشت افزار و ملزومات دانش آموزان را پیش روی خانواده ها قرار داده است و این قشر از جامعه برای اینکه فرزند خود را راهی مدرسه کنند راهی جز تجمع و اعتراض به وضع موجود ندارند.

 فریاد مطالبه گری امام جمعه در دفاع از کارگران و کمک به وضعیت معیشتی آنها از تریبون نماز جمعه بلند شد.

حجت الاسلام وحدانی فر مشکلات موجود را حاصل بی تدبیری های متعدد خواند و گفت: بی توجهی ادارات کل نسبت به پرداخت مطالبات میلیاردی شهرداری از مهمترین عوامل است.

آقایان مدیر کل در مرکز استان نشسته اند حقوق چند میلیونی می گیرند مطالبات شهرداری را پرداخت نمی کند تا کارد به استخوان کارگر برسد.

امام جمعه دهدشت نبود درآمد پایدار در شهرداری و نیروی مازاد را از دلایل برشمرد و افزود: تأخیر در تشکیل شورای شهر مزید بر علت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرداری دهدشت مسؤولان را دست به کار کرد

مشکلات شهرداری دهدشت مسؤولان را دست به کار کرد