مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-26سياسي

پرداخت تسهیلات 18 درصدی به دامداران، حمایت نیست؛ نابودی است


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی از طرح پرداخت تسهیلات 18 درصدی به دامداران انتقاد کرد و گفت: - پرداخت تسهیلات 18 درصدی به دامداران، حمایت نیست؛ نابودی است ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی از طرح پرداخت تسهیلات 18 درصدی به دامداران انتقاد کرد و گفت: این اقدام، حمایت از دامداران نیست، بلکه نابودی آن ها است.

سید محمد پاکمهر در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بجنورد که در قالب دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار در بخش مرکزی بجنورد در تاریخ چهارم مهر ماه برگزار شد، اظهار کرد: این طرح که به ازای هر عدد دام، مبلغی مشخص با بهره 18 درصد به دامداران پرداخت شود، کمر آن ها را می شکند.

وی تاکید کرد: این تسهیلات با سود بالا در ادامه سبب بدهکار شدن دامداران به بانک و نهایتا فروش دام ها برای تسویه کردن تسهیلات یا از دست دادن اموال آن ها می شود.

وی از دولت درخواست کرد تا این طرح را با اعطای تسهیلات کم بهره و شرایطی مناسب تر اجرا کند تا سبب اشتغالزایی و حمایت از دامداران شود نه آن که بیکاری این افراد را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 18 درصدی به دامداران، حمایت نیست؛ نابودی است

پرداخت تسهیلات 18 درصدی به دامداران، حمایت نیست؛ نابودی است