مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-26سياسي

16 پروژه گردشگری در استان کرمان افتتاح می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: 16 پروژه گردشگری در هفته گردشگری در استان افتتاح می شود.

- فریدون فعالی امروز چهارم مهرماه با اشاره به روز جهانی گردشگری (مصادف با 5 مهرماه 1400) اظهار کرد: در هفته گردشگری برنامه های متنوعی در سطح استان کرمان برگزار می شود که از جمله آن می توان به غبارروبی گلزار شهدا، کوهپیمایی از گلزار شهدا تا کوه شیوشگان، ملاقات با نماینده ولی فقیه در کرمان، نواختن زنگ گردشگری، افتتاح هتل سه ستاره پویا و هتل هزار و یکشب، هتل آپارتمان هیوا، سفره خانه بزرگمهر، اقامت گاه بوم گردی خانم کوچک و کلیاس و سه دفتر خدمات مسافرتی در کرمان اشاره کرد.

وی افزود: هتل پایاب شهداد، سه اقامت گاه بوم گردی در کهنوج، منوجان و سیرجان و سه دفتر خدمات مسافرتی در کوهبنان، سیرجان و شهربابک نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.

فعالی از افتتاح دو نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در شهرستانهای فهرج و بردسیر در هفته گردشگری خبر داد و گفت: این دو نمایشگاه در قلعه خاکی فهرج و خانه بهادرالملک بردسیر برپا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش دوچرخه سواری از محور هفت باغ علوی تا باغ شاهزاده ماهان، بزرگداشت روز جهانی گردشگری در کرمان، سیرجان، رفسنجان و زرند، آیین تاسیس رشته هتلداری، دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پروژه گردشگری در استان کرمان افتتاح می شود

16 پروژه گردشگری در استان کرمان افتتاح می شود