مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-26دانش

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان ارشد علوم پزشکی از شنبه/اعلام جزییات ثبت نام


انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1400 از شنبه 10 مهر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

بر این اساس ثبت نام هر دانشگاه طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی 10 تا 17 مهرماه بر اساس اعلام هر یک از دانشگاه های پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه، صورت می گیرد.

بنابراین کلیه پذیرفته شدگان فوق جهت اطلاع از زمـان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.

بر اساس آئـین نامـه آموزشـی دوره هـای کارشناسـی ارشـد ناپیوسـته مصـوب شـورای عالی برنامـه ریـزی علـوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسـته ممنـوع است.

بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، لذا هیچ گونه تغییـر در محـل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

وزارت بهداشت تاکید کرد؛ مدارک ثبت نام مورد نیاز باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسـی قرار خواهد گرفت.

درصورت محرز شدن الف-عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، همچنین واجد شرایط نبودن فـرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه، مغایرت و عدم صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان ارشد علوم پزشکی از شنبه/اعلام جزییات ثبت نام

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان ارشد علوم پزشکی از شنبه/اعلام جزییات ثبت نام