مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-26اقتصادي

کشت قراردادی کلزا با کشاورزان 5 استان کشور آغاز شد


مدیر زراعت کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه از آغاز کشت قراردادی کلزا با کشاورزان پنج استان کشور از سوی این کشت و صنعت خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر زراعت کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه از آغاز کشت قراردادی کلزا با کشاورزان پنج استان کشور از سوی این کشت و صنعت خبر داد.

کیوان فرهنگ اسا در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در سال زراعی جاری با کلزاکاران پنج استان کرمانشاه، کردستان، خوزستان، ایلام و مازندران برای کشت قراردادی کلزا قرارداد بسته خواهد شد، گفت: احتمالا امسال کشت قرادادی کلزا در این پنج استان به سطح 20 هزار هکتار خواهد رسید.

فرهنگ اسا با بیان اینکه امسال دومین سالی است که کشت قراردادی دانه های روغنی توسط کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه انجام می شود، اضافه کرد: سال زراعی گذشته با کلزاکاران چهار استان کرمانشاه، کردستان، خوزستان و ایلام برای کشت قراردادی کلزا قرارداد بسته شد و در مجموع 14 هزارهکتار از مزارع این چهار استان زیر کشت قراردادی کلزا رفت.

مدیر زراعت کشت وصنعت ماهیدشت ادامه داد: با توجه به استقبال زارعین و سازمان های جهادکشاورزی و در راستای حمایت از تولیدملی محصولات اساسی امسال علاوه بر کلزا نسبت به کشت قراردادی سایر دانه های روغنی مثل سویا و آفتابگردان روغنی در استانهای خوزستان، ایلام، کردستان، مازندران و کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت قراردادی کلزا با کشاورزان 5 استان کشور آغاز شد

کشت قراردادی کلزا با کشاورزان 5 استان کشور آغاز شد