مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-26پزشكي

برای جلوگیری از فاجعه کرونایی، تجمع نکنید


ویروس کرونا همچنان در حال گردش بوده و هنوز از تب و تاب نیفتاده است، بنابراین در شرایط خطرناکی قرار داریم و باید برای جلوگیری از بروز فاجعه کرونایی از شرکت در تجمعات بپرهیزیم.

- فشارهای خُردکننده پیک پنجم هنوز بر تن کادر بهداشت و درمان زنجان سنگینی می کند؛ برای جلوگیری از فاجعه کرونایی، تجمع نکنید ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: ویروس کرونا همچنان در حال گردش بوده و هنوز از تب و تاب نیفتاده است، بنابراین در شرایط خطرناکی قرار داریم و باید برای جلوگیری از بروز فاجعه کرونایی از شرکت در تجمعات بپرهیزیم.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (4 مهرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: وضعیت خوب استان زنجان در پیک پنجم نسبت چهارم نشان دهنده وضعیت خوب استان زنجان از لحاظ گردش ویروس نیست، زیرا PCR مثبت در استان بالا است.

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا هنوز از تب و تاب نیفتاده و همچنان در جامعه در حال گردش بوده و در کمین رعایت نکنندگان پروتکل های بهداشتی است، افزود: غفلت از رعایت پروتکل های بهداشتی، شرکت در تجمعات و سایر رفتارهای پرخطر سبب آلوده شدن افراد به بیماری کرونا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از فاجعه کرونایی، تجمع نکنید

برای جلوگیری از فاجعه کرونایی، تجمع نکنید