مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-26اقتصادي

انجام 26 هزار مورد بازدید از تاسیسات گردشگری لرستان


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از انجام 26 هزار مورد بازدید از تاسیسات گردشگری این استان طی ایام محدودیت های کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدستور تعطیلی عمومی مراکز اماکن تاریخی-تفریحی را صادر می کرد، این صنعت با وجود مشکلات بسیار ادامه داشت مسئولان صنعت گردشگری عقیده دارند که بیشترین خسارت را همین حوزه متحمل شده است.

وی از تشکیل 26 تیم نظارتی در ایام کرونا در سطح استان لرستان خبر داد و افزود: در ایام محدودیت کرونا 26 هزار و 530 مورد بازدید از اماکن عمومی سطح استان انجام شد که هشت هزار و 247 فقره مورد اخطار و تذکر واقع شدند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: در شرایط اعلام محدودیت ناشی از ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرهای استان، تعداد دو هزار و 910 فقره مورد پلمب و تعطیلی قرار گرفت و جمعاً در این مدت 210 فقره شکایت مورد بررسی قرار گرفت.

فلاحوند در بحث موافقت نامه اصولی به منظور صدور مجوزهای ایجاد، اصلاح و تکمیل تأسیسات برای سرمایه گذاران گردشگری عنوان کرد: در این حوزه، پنج فقره مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تأسیسات گردشگری در سطح استان لرستان صادر شد.

وی افزود: در یک سال اخیر 40 فقره موافقت نامه اصولی با حجم سرمایه گذاری 4,948,978 میلیون ریال و 50 فقره مربوط به تمدید و صدور پروانه بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 26 هزار مورد بازدید از تاسیسات گردشگری لرستان

انجام 26 هزار مورد بازدید از تاسیسات گردشگری لرستان