مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-26سياسي

آمادگی کامل دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی در مازندران


از بامداد امروز یکشنبه چهارم مهرماه، مازندران شاهد بارش شدید باران بود به طوری که مسئولان اجرایی و دستگاه های دولتی و شهرداری ها، در آماده باش کامل قرار دارند، - همچنین رییس پلیس راه مازندران بر امتناع از سفرهای غیرضروری پرهیز کرد.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش بینی و هشدار سطح زرد در مازندران جهت آمادگی است، اظهار کرد: در این راستا به تمامی دستگاه ها نامه زده شد تا جهت حوادث احتمال آمادگی داشته باشند وی افزود: برای مقابله با بحران احتمالی سیل و یا خسارت ناشی از تندباد و یا طوفان به تمامی دستگاه ها هشدار لازم داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به شدت باد و بارش باران در برخی شهرها تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت یا آسیب گزارش نشده است.

احمدی بااشاره به بارش باران در استان، افزود: همچنین میزان بارندگی نیز در برخی شهرهای استان مازندران شدت نسبی داشت که خوشبختانه مشکل خاصی رخ نداده است.

احتمال ریزش سنگ در مناطق کوهستانی مازندران سرهنگ هادی عبادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت ترافیک در راه مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی عادی و روان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی در مازندران

آمادگی کامل دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی در مازندران