مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-26سياسي

ضریب اشغال هتلهای آذربایجان غربی در ایام کرونا به 10 درصد رسید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذریایجان غربی گفت: ضریب اشغال هتلهای آذربایجان غربی در ایام کرونا به 10 درصد رسید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازضریب اشغال هتل ها در استان به 10 درصد رسید.

وی از اقدامات مهم گردشگری در استان طی 4 سال گذشته گفت: راه اندازی 56 واحد اقامتی و پذیرایی تفریحی ،67 دفتر مسافرتی، صدور 14 گواهینامه فعالیت در حوزه سلامت، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های ملی و محلی از جمله اقدامات استان طی 4 سال گذشته بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره به لزوم تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی تاکید کرد: طی سال جاری 800 مورد بازرسی از اماکن تاریخی استان انجام شده است.

جباری در ادامه گفت: امسال 10 پروژه گردشگری با یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و با اشتغال 173 نفر آماده بهره برداری شده است که در هفته گردشگری افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه ها شامل 2 هتل در ارومیه، زیر ساخت گردشگری قره کلیسا و تخت سلیمان، سه واحد بوم گردی، کارگاه صنایع دستی و مهمانپذیر در سلماس و حمام بیگ جواد قره ضیاالدین است که به بخش خصوصی واگذار شده است.

جباری بیان کرد: 49 موافقت اصولی جدید برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با 6 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صادر شده است که یک هزار و 900 میلیارد ریال برای طرح ها از صندوق توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال هتلهای آذربایجان غربی در ایام کرونا به 10 درصد رسید

ضریب اشغال هتلهای آذربایجان غربی در ایام کرونا به 10 درصد رسید