مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-26سياسي

عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهیدان است


امروز اگر ایران اسلامی عزت و اقتداری در جهان اسلام و در دنیا دارد، همه مرهون خون شهیدان است و بر همه واجب است یاد و خاطره آنان را حفظ و به نسل های جوان انتقال دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، حجت الاسلام سیدمحمد فلسفی در یادواره 185 شهید پایگاه ابولفضل (ع) حوزه شهید طیاره شهرستان سقز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس و با تسلیت اربعین حسینی، بر حفظ و حراست از دستاوردهای شهیدان والامقام تاکید کرد.

وی ادامه داد: شهدای انصار و مهاجر در استان کردستان جان خود را برای حفظ کیان اسلامی و امنیت و آسایش استان کردستان و کشور فدا کردند و برگزاری این یادواره ها پاسداشت مجاهدت آن عزیزان است.

فلسفی افزود: بی گمان اگر دلاورمردی های این شهیدان و ملت بزرگ ایران اسلامی نبود، چه بسا دشمنان بر این کشور ما حاکم بودند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: امروز اگر ایران اسلامی عزت و اقتداری در جهان اسلام و در دنیا دارد، همه مرهون خون شهیدان است و بر همه واجب است یاد و خاطره آنان را حفظ و به نسل های جوان انتقال دهیم.

در این مراسم که بیشتر مخاطبان نسل نوجوان و جوان بودند، حجت الاسلام فلسفی اظهار کرد: سرداران زیادی برای امنیت کردستان به ویژه شهرستان سقز جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا این خطه از میهن اسلامی محفوظ بماند و ما امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهیدان است

عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهیدان است