مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-26پزشكي

28.8درصد از گروه های هدف در فارس دوز دوم واکسن کرونا دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 72 و نیم درصد گروه های هدف دوز اول و 28 و هشت دهم درصد از گروه های هدف دوز دوم واکسن کرونا را در فارس دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به کاهش نسبی ورودی بیمارستان ها نسبت به هفته های گذشته، افزود: طی شبانه روز گذشته برای نخستین بار از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، آمار موارد ترخیص بیماران کرونا از موارد بستری جدید در بیمارستان های استان بیشتر بوده است، اما تعداد افرادی که در بخش های ویژه بیمارستان ها بستری هستند همچنان قابل توجه است.

او با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان کماکان شکننده است، اضافه کرد: هرگونه تجمع می تواند باعث چرخش بیشتر ویروس کرونا در جامعه و در نتیجه افزایش موارد ابتلاء و بستری باشد، بنابراین لازم است تمام اقشار جامعه ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از حضور در مکان های شلوغ به ویژه دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند تا با کمک هم بتوانیم بر این اپیدمی غلبه کنیم.

رییس دانشگاه در ادامه از فعالیت 50 مرکز واکسیناسیون تجمیعی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد، 18 مرکز در نقاط مختلف کلان شهر شیراز راه اندازی شده تا مردم بتوانند به راحتی به نزدیک ترین مرکز مراجعه و برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28.8درصد از گروه های هدف در فارس دوز دوم واکسن کرونا دریافت کردند

28.8درصد از گروه های هدف در فارس دوز دوم واکسن کرونا دریافت کردند