مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-26اجتماعي

خفگی ماهیان اهر در سد خاکی ینگجه !+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، در حین گشت و گذار و طی حضور تصادفی در سدی واقع در مسیر اهر – تبریز در بعد از کاروان سرای شاه عباسی گویجه بئل در سمت راست که مردمان بومی، آنبارگؤلی می نامندش، با بی آبی! و خالی بودن! سد به آن بزرگی و ترک خوردگی گل های قطور کف آن مواجه شدم که بدیهی است این بی آبی، قطعاً به جهت آبیاری مناطق نزدیک و همراه با اخذ مجوز و صدور آن از سوی مبادی مربوط بوده که لوله های آبیاری به شیوه قطره ای مؤید آن هم در آن نزدیکی ها، موجود بود که اصولاً غیر از این هم نمی تواند باشد که با آن کاری ندارم؛ اما تا حالا ندیده بودم تمام آب سد، اینگونه خالی یا خشک شده باشد و این معمایی شد برای من.

البته شاید هم به قول همراهم، حتماً می خواسته اند داخلش را تعمیر کنند؛ به خاطر همین هم، آبش را تا ته، خالی کرده اند که خیلی هم بعید نیست این فرضیه درست بوده باشد.

  مسأله ای که مرا بر آن واداشت تا گزارش کنم موضوع را، باقی ماندن اندکی آب در حد آب یک استخر معمولی در وسط سد بود که نظرم را به خود جلب کرد؛ تکان های داخل آب در زیر تلألوی نور آفتاب، بیشتر کنجکاوم کرد؛ وقتی نزدیک تر رفتم، با منظره ای از ماهی های انبوه مرده در کنار این برکه باقی مانده و درست شده از مانده آب سد خالی شده مواجه شدم که بوی زننده شان، آدمی را فراری می داد؛ برخی دیگر از ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خفگی ماهیان اهر در سد خاکی ینگجه !+ تصاویر

خفگی ماهیان اهر در سد خاکی ینگجه !+ تصاویر