مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-26سياسي

گسترش همکاری دو سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و ادبیات وتاریخ دفاع مقدس


همزمان با رونمایی از کتاب زندگینامه جهادگر شهید «امیر مهرداد»، تفاهم نامه همکاری سازمان های انتشارات جهاددانشگاهی و ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با محوریت همکاری و مشارکت در قالب اجرای طرح‎های فرهنگی امضاء شد.

- همزمان با رونمایی از کتاب زندگینامه جهادگر شهید امیر مهرداد ، تفاهم نامه همکاری سازمان های انتشارات جهاددانشگاهی و ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با محوریت همکاری و مشارکت در قالب اجرای طرح‎های فرهنگی امضاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری سازمان های انتشارات جهاددانشگاهی و ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در حضور دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی به امضای دکتر حامد علی اکبرزاده، رییس سازمان انتشارات و سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس رسید.

در چارچوب اصل ضرورت توسعه همکاری فرهنگی، آموزشی، ادبی و ترویجی بین مراکز مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرایی و بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های متقابل به خصوص به منظور ایجاد هم افزایی و استفاده از توانمندی های تخصصی، مهارتی و اجرایی در حوزه ادبیات دفاع مقدس، این تفاهم نامه منعقد شد.

اهداف این تفاهم نامه تحقق و عینی سازی ظرفیت های ادبیات دفاع مقدس در زمینه های اجتماعی، مدیریتی، فرهنگی و علمی و تعمیق و توسعه همکاری ها و انجام فعالیت های علمی ـ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دو سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و ادبیات وتاریخ دفاع مقدس

گسترش همکاری دو سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و ادبیات وتاریخ دفاع مقدس