مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-26اقتصادي

ارایه زمین 99 ساله به واجدان شرایط


البته یکسری امکانات جدید به این پروژه و طرح مسکن حمایتی اضافه شده است و فارغ از نام و.

سیاست دولت این است که حداکثر حمایت از پروژه مسکن حمایتی را انجام دهد بنابراین متقاضیان از این بابت نگران نباشند و بدون نگرانی ثبت نام و مراحل بعد از آن را طی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ششمین دوره ثبت نام مسکن حمایتی در آینده نزدیک خبر داد.

محمود محمودزاده در گفت وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا طرح جهش تولید مسکن مصوب مجلس متفاوت از طرح مسکن ملی به اجرا می رسد، اظهار داشت: در ابتدا باید تاکید کنم که هر تصمیمی که دولت سیزدهم برای پروژه حمایتی بگیرد شامل حال متقاضیان و ثبت نام کنندگان مسکن ملی هم می شود و در این باره هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه پروژه با شرایط یکسان برای تمام ثبت نام کنندگان حرکت می کند، ادامه داد: پس از اینکه چارچوب طرح و ساختار اجرایی جهش تولید مسکن به تایید مراجع ذی ربط رسید، اعلام عمومی خواهیم کرد و هیچ محدودیت در ثبت نام ها وجود نخواهد داشت تمام واجدان شرایط و افراد فاقد مسکن بدون محدودیت امکان ثبت نام در شهرهایی که زمین تامین شده، خواهند داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تغییر سامانه و سایت ثبت نام مسکن حمایتی گفت: سایت از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تغییری نمی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه زمین 99 ساله به واجدان شرایط

ارایه زمین 99 ساله به واجدان شرایط