مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26سياسي

راهپیمایی جاماندگان اربعین در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرهای خراسان شمالی خبر داد.

- حجت الاسلام حمید رفیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: باتوجه به اینکه در سال جاری متولی اعزام به اربعین بر عهده حج و زیارت بوده، بنابراین آمار دقیقی در دست سازمان تبلیغات نیست.

وی با اشاره به اینکه در اربعین امسال تعداد زیادی از زائران از غافله جامانده اند، گفت: یکی از دلایل این جاماندن ها، دیر اقدام کردن مسئولان کشور و عدم اختصاص سهمیه زائر توسط عراق و محدودیت های کرونایی که کار سخت تر شد، از طرفی با تاخیر در روند اعلام شرایط تعداد کمی از افراد موفق به دریافت ویزا شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه با محدود شدن سفر زمینی در اربعین سال جاری و هزینه های سفر هوایی، کار دشوار شد، گفت: براین اساس بنا داریم برای موضوع جاماندگان همچون سایر استان های دیگر، برنامه ریزی با ستاد استانی کرونا با همکاری هیئت ها و مردم، روز اربعین در تمام شهرستان های استان، کاروان جاماندگان پرشور برگزار می شود.

این مقام مسئول گفت: نگاهمان نسبت به اربعین صرف زیارت نیست، بلکه یک اجتماع عظیم تمدن ساز است که این اتفاق نباید فراموش شود، همچنین باید نسبت به سال های قبل پرشورتر شود، اما به دلیل کرونا باید رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی جاماندگان اربعین در خراسان شمالی برگزار می شود

راهپیمایی جاماندگان اربعین در خراسان شمالی برگزار می شود