مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-26سياسي

رویدادهای رقابتی در ارتقای کیفی رسانه ها نقش تاثیرگذار دارد


مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره های تخصصی رسانه ای در ارتقا و توسعه بخشی رسانه ها نقش بسزایی دارد.

- محسن نصرپور در گفت وگو با، در خصوص نقش رسانه ها در جریان سازی اجتماعی و هدایت افکار عمومی، بیان کرد: تأثیر رسانه ها در تحولات جامعه، واقعیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که رسانه ها توانسته اند در رویدادها و موقعیت های مختلف در جهت رشد فرهنگ و هدایت افکار عمومی جامعه انقلابی گام بردارند، ادامه داد: باید در نظر داشت که در حوزه پیام، آگاهی بخشی و فرآیند توسعه به ویژه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، رسانه های آزاداندیش و انقلابی در کنار هنرمندان و فعالان حوزه گفتمان انقلاب اسلامی می توانند در مقابل شیوه های پروپاگاندای نظام سلطه و جنگ نرم دشمنان، مؤثر باشند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با تأکید بر این که رسانه های داخلی باید نسبت به رشد و تعالی خود دغدغه داشته و خود را بی نیاز از ارتقای کیفی ندانند، خاطرنشان کرد: با توجه به رشد و توسعه روزافزون حوزه های مختلف و همچنین رشد رسانه های رقیب و معاند، لازم است رسانه های داخلی همواره خود را رشد دهند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب و در مسیر برپایی تمدن نوین اسلامی و اشاعه و ارتقا فرهنگ و تفکر انقلابی، ضرورت دارد تا رسانه ها با ارتقای مستمر محتوایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای رقابتی در ارتقای کیفی رسانه ها نقش تاثیرگذار دارد

رویدادهای رقابتی در ارتقای کیفی رسانه ها نقش تاثیرگذار دارد